אחד האתגרים הגדולים של התחום הוא להצמיד נתונים ברורים של חשיפה והשפעה על מוצרי קד"מ. בזמן שפרסום Pay Per Click מציג טבלאות מפורטות של השפעת התקציב על המרות, ישנו קושי לעשות כך עם כובעים, עטים ומטענים ניידים – עד עכשיו..:)
בכתבה הבאה נסקור את קטגוריות מוצרי הפרסום הפופולריות ביותר על פי מחקר "Ad Impressions" של ASI לשנת 2023, ונציג את נתוני החשיפה והשפעתם על לקוחות. המחקר, שהתבסס על סקרים שנערכו בקרב כמעט 25,000 צרכנים, מציג נתונים מרתקים לגבי האופן שבו מוצרי פרסום ממותגים משפיעים על נאמנות לקוחות ועל החלטות עסקיות. נבחן קטגוריות מוצרים כמו חולצות, בקבוקי שתייה, כובעים ומוצרי משרדים, ונראה כיצד כל אחד מהם מניב חשיפות רבות ומציע החזר על השקעה מצוין לעסקים. בנוסף, נדון בהעדפות למוצרים שונים, ונציג את העלות הממוצעת לחשיפה לכל מוצר.
מוצרי שתייה:
3,162 חשיפות לאורך חיי המוצר
63% מהצרכנים ישמרו וישתמשו במוצר לפחות שנה
30% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם מוצר שתייה ממותג
עלות לחשיפה עבור כוס נסיעות מבודדת בעלות של $10: שליש סנט
מוצרי ביגוד:
7,856 חשיפות לאורך חיי המוצר
61% מהצרכנים ישמרו וישתמשו בבגד לפחות שנתיים
41% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם מוצר ביגוד ממותג
עלות לחשיפה עבור מעיל חצי-רוכסן בעלות של $30: פחות מחצי סנט
מטריות:
1,760 חשיפות לאורך חיי המוצר
54% מהצרכנים ישמרו וישתמשו במוצר לפחות שנתיים
36% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם מטרייה ממותגת
עלות לחשיפה עבור מטריית נסיעות בעלות של $10: בערך חצי סנט
חולצות טי-שרט:
5,053 חשיפות לאורך חיי המוצר
47% מהצרכנים ישמרו וישתמשו בחולצה לפחות שנתיים
37% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם חולצת טי-שרט ממותגת
עלות לחשיפה עבור חולצת טי-שרט רכה בעלות של $10: חמישית סנט
מטענים לנייד:
870 חשיפות לאורך חיי המוצר
51% מהצרכנים ישמרו וישתמשו במטען לפחות שנתיים
40% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם מטען נייד ממותג
עלות לחשיפה עבור מטען נייד בעלות של $8: מעט פחות מסנט
שקיות בד:
1,940 חשיפות לאורך חיי המוצר
43% מהצרכנים ישמרו וישתמשו בשקית לפחות שנתיים
26% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם שקית ממותגת
עלות לחשיפה עבור שקית בד לא ארוגה בעלות של $2: רק עשירית סנט
כרטיסי USB:
851 חשיפות לאורך חיי המוצר
44% מהצרכנים ישמרו וישתמשו במוצר לפחות שנה
31% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם כרטיס USB ממותג
עלות לחשיפה עבור כונן פלאש USB בנפח 1GB: כמעט חצי סנט
כובעים:
3,380 חשיפות לאורך חיי המוצר
56% מהצרכנים ישמרו וישתמשו בכובע לפחות שנה
20% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם כובע ממותג
עלות לחשיפה עבור כובע בייסבול בעלות של $8: פחות מרבע סנט
עטים:
2,436 חשיפות לאורך חיי המוצר
52% מהצרכנים ישמרו וישתמשו בעט לפחות שנה
30% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם עט ממותג
עלות לחשיפה עבור עט מתכת בעלות של $1: פחות מעשירית סנט
אקססוריז לשולחן:
2,314 חשיפות לאורך חיי המוצר
58% מהצרכנים ישמרו וישתמשו במוצר לפחות שנה
24% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם אביזר שולחן ממותג
עלות לחשיפה עבור אביזר שולחן בעלות של $10: פחות מחצי סנט
יומנים ולוחות שנה:
673 חשיפות לאורך חיי המוצר
62% מהצרכנים ישמרו וישתמשו בלוח שנה לפחות שנה
25% מהצרכנים יהיו נוטים יותר לעשות עסקים עם מפרסם שנתן להם לוח שנה ממותג
עלות לחשיפה עבור לוח שנה לתלייה של 12 חודשים בעלות של $10: 1.5 סנט
השילוב של עלות נמוכה לחשיפה ותוחלת חיים ארוכה של המוצרים מייצר החזר על השקעה שלא ניתן להתעלם ממנו. בכל הנוגע לבניית מודעות למותג והגברת נאמנות לקוחות, מוצרי פרסום הם כלי בלתי מנוצח. בין אם מדובר בכוסות שתייה ממותגות או חולצות פולו, המותג שלכם יישאר בתודעה של הלקוחות לזמן רב, ויביא לתוצאות מרשימות בשורה התחתונה של העסק.